Procsin Aktif Karbonlu Makyaj Temizleme Suyu, Shine Mask, Anti Aging Oil

Yine, yeniden merhaba çiçeğim 🌸

Bugün sana bahsetmek istediğim ürünleri denemeden önce biraz araştırdığımda aslında bu ürünlerle ilgili pek fazla yorum, öneri olmadığını gördüm. Sonrasında denemekten ne zarar gelir ki diye düşünerek #watsons indiriminden siparişimi verdim ve ürünlerime ulaştım.

Öncelikle bahsetmek istediğim #procsin markasının bu Aktif Karbonlu Makyaj Temizleme Suyu;
Cilt tipimin karma olduğunu ve herhangi bir cilt hassasiyetimin bulunmadığını göz önünde bulundurarak yorum yapacağım.
Cilt makyajı temizlemede gayet başarılı, kokusu biraz traş losyonunu andırıyor, içerisinde alkol bulunmadığı için herhangi bir yakma, kurutma söz konusu değil. Sadece sürdükten sonraki 1 2 dklık süreçte yapış yapış bir his veriyor yüze ama sonrasında normale dönüyor.
Göz makyajında ise hepimiz için önemli olan kısmın maskara çıkarmak olduğunu bildiğimden pamuk yardımıyla bir süre beklettiğimizde gayet iyi şekilde sonuc veriyor. Benim kirpiklerimde dökülme vs. yapmadı.
İndirimli fiyati 6,50 tl idi.

Gelelim #procsin Shine Mask'e;
Tam bir unicorn maskesi buuuuu :))) Mor, simli ve aşşırı parfüm kokulu. Duş yada bir buhar banyosu sonrası gözenekleri sıkılaştırmak için ama bence daha cok kendimizi şımartmak için yapılabilir.
Fiyatı indirimde 6,96 idi.

Son olarak #procsin Anti Aging Oil ;
Çok hafif hücre yenileyici yatıştırıcı olan bu yağ aralarında en sevdiğim olabilir. Makyaj öncesi uygulayınca güzel nemli bir baz, gece yatmadan uygulayınca da cildi hem nemlendiren hem de dinlendiren bir ürün.
Watsons indirimden 3,45 gibi bir fiyata almıştım. Fiyata göre performansı harikkkaa

Senin de kullanıp memnun kaldığın kalmadığın ürünler varsa benimle paylaşabilirsin. Bir sonraki gönderiye kadar mutlu kal 🌸

Yorumlar

  1. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Başarılar diliyorum. Ben de sayfama bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Avon Perceive Vücut Spreyi Önerisi

Hayalli Blog'a hoşgeldin güzellik :))